Thursday, August 21, 2008

B.I.G. Warning! ~ Big Lots, Inc. (Public, NYSE:BIG)


BigLots up 100% YTD.  

...hmmmm

Don't they sell things in America???

..and the stores are shit.  Weirdly priced crappy stuff ... $9 lawn furniture and $5 picture frames, $3 stale Cheetos, $2 bent gift cards, $4 outdated magazines? $1.50 melted candy and $11 hair weaves?  who goes there? ... B.I.G.     R.I.P.   

BUY "puts on the pop" ... sept 30's & 27.50's ... BIGUF & BIGUY! 

*EARNINGS August 26th*  


Super "BIG"Chart lovers check the 3yr!!! 

The inverse head & shoulders multi-year / double top super breakdown?  

p.s.  the other chart says "double top" in purple. 

p.s.s.  this is just a SPEC hatred play, don't bet yo' life,  2pac. 

14 comments:

BUY ON THE DIP said...

BIG up 3% ... $33.58 ....

about a $1 off its 52 week high.

adding PUTS ON THE POP!!!

Anonymous said...

Doesn't TIF sound like a good short too?

Anonymous said...

SRS , good play IMO. Don't know if BOTD mentioned it yet or not.

Commercial RE will be the next shoe to drop. I didn't buy it yet but it's on my list.

Anonymous said...

Oh he did! I just checked, good play! It has jd backing.

Anonymous said...

Woo shit! Good think I went long CSUN yesterday!!!

& I just got some BIG puts.

Anonymous said...

Any thoughts on APWR?

Anonymous said...

Damn niggas wanna stick for my paper.

Anonymous said...

For BIG I think you're early with it. Crap stores that sell cheap crap are doing BETTER in this economy as consumers look to save money on things that they need. That's temporary but we can't gauge how long. I hate them too btw but I am not going to short it yet.

Anonymous said...

Your timing on when to short is good tho, Monday/Tuesday should give us a nice down day and that could get you profits on the short ANYWAY.

Mattyrye said...

Over 24,000 Sept 35 HK calls traded!!!!! ...Can you say institutional buying...

Anonymous said...

Yeah, what does that tell you? :-)

Today was lame BTW, lame.

Anonymous said...

Took 7% profit on my LEH short today rather than risk the weekend, even though it could drop even further come monday/next wk.

Anonymous said...

FDIC Friday Bank Failure!

http://tinyurl.com/6bdzwu

Anonymous said...

"FDIC Friday Bank Failure!"

Booyah! Come on SKF...

I don't see how LEH being rumored to be bought out could have drove stock prices up today but w/e. I just hope there isn't a rally next week.